torstai 7. marraskuuta 2013

Teatteria ja kynsilakkaa

Tänään oli teatteri-ilta nuorimmaisen kanssa. Vuosi nuoruudestani. Nyt pistää miettimään, miten laittaisin kynnet sinne. Aluslakka on jo laitettu, mutta...Neiti tulee tänne meille ja lähdemme täältä sitten yhdessä. 

"ÄITI! Sä olet ihan pimahtanut, mikä sua vaivaa, onko tää sun viidenkympin villitys... Mun on PAKKO laittaa J:lle viesti ranskaan, että sekin näkee, että se ON TOTTA. "

Ihanaa kun tytär on niin kannustava (kauhuissaan siitä että mä olen seonnut). 

"Siis sulla OIKEESTI on lipasto KYNSILAKKOJA VARTEN?!?!?!"
"Ei vaan, oikeesti on ihan kivaa, että sitten kun mä voin käyttää kynsilakkaa, niin mä kyllä tiedän missä ne saa lakattua. Harjoittele vaan, niin tulen sitten lakattavaksi kun voin käyttää kynsilakkaa."  (Hänen työpaikallaan on kynsien lakkaaminen ehdottomasti kielletty.)

Koska lähdimme teatterille todella aikaisin, niin meille jäi runsaasti aikaa ennen sitä, eli sitä piti tietenkin kuluttaa ensin Hesburgerilla ja sen jälkeen vielä kaupassa käynnissä. 
Arvaatteko mitä? Ihana tyttöseni osti minulle sieltä Rimmelin Metal Rush -kynsilakan!!! <3
Ihana on hän (sekä lakka että tyttö). Sitten hän sanoi, että toi on äiti ihan "sun" värinen. Sä voit sitten tikuttaa sen kun pääset kotiin, ja nauroi kuten minäkin. 



Tässä se sitten on teatterilakkaus a la Polish Hoarder.





Käytetyt lakat, Zoya Pixie Dust, Dhara, Essie, Pear & Desire, China Glaze, Riveting, G Gal, Furnace Glow Soft, OPI, Y'all Come Back Ya Hear?



Koristeena etusormessa vetoketju decal ja peukalossa oransseja muovisia tähtiä. 






Tällä mennään vielä huominenkin päivä, koska huomenna menemme Tampereelle, ja tulemme Ideaparkin kautta kotiin. En mene katsomaan kynsilakkoja. En varmasti. (ja kaikkihan uskoivat tämän - eikö niin?)

Hyvää yötä mussukat, huomenna on aikainen ylösnousu. 

#trendikynnet 
#teetrendia

6 kommenttia:

  1. Totta kai me uskotaan.. ;)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvin alko tää teksti :D nauratti hieman ^^)

    Ja tosi nätit kynnet oot tehny! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meidän keskustelut aina sujuu vähän tällai "kannustavissa" merkeissä :-D

      Poista
  3. Haha, joo.. uskotaanhan me... OR NOT :D Pysy lujana, nainen!

    VastaaPoista
  4. Mä yritin, kerron sitten pian miten kävi :-)

    VastaaPoista