maanantai 4. marraskuuta 2013

Migreeni

Kuinka moni teistä tietää sen tunteen, kun herää eikä pysty avaamaan silmiä kun tuntuu siltä että takaraivo repeää samantien irti päästä? No - sellaiselta musta kuitenkin tänä aamuna tuntui. 

Siitä kun hurahdin kynsilakkoihin ja lakkausaiheisiin blogeihin ja kaikkeen tähän liittyvään, on nyt tasan kuukausi aikaa. Ihan ensimmäinen lakkausinnostuksen jälkeinen kokeilu näytti tältä
  



Vajaa kuukausi sitten minulla oli 6 tai 7 kynsilakkaa marketista - joista yksi oli OPI. 



Nämä olivat minun kaapissani ennen kuin "hurahdin"




Nyt on kokoelma vähän toisenlainen ;-) Lakkoja näyttää olevan 122 erilaista, joistain tosi-ihastuksista olen hankkinut tuplakappaleet ihan vaan siksi, että niitä tulee ihan varmasti käytettyä niin paljon, että yksi pullo ei riitä mihinkään. 

Viimeksi kynsihuollossa käydessäni keskustelin kynsiteknikkoni kanssa, joka oli sitä mieltä, että minulla on kyllä niin vahvat luonnonkynnetkin, että voin ihan hyvin ainakin koittaa, miten pärjäisin ihan luonnonkynsillä, ja niin päädyimme yhteistuumin siihen, että minulle ei tehtykään uusia rakennekynsiä, vaan otettiin vanhat pois, joten nyt on kynnet melko lyhyet, koska kärjet olivat niin heikot, että pituudesta menetettiin rakennettua osaa poistettaessa. No, aika hyvin nuo ovat kyllä kasvaneet. 

Lisäksi olen innostukseni myötä aloittanut lisäravinteiden syömisen - kyllä - luit aivan oikein - lisäravinteiden syömisen. Minä, joka olen ehdottomasti kaikenlaisia terveysvouhotuksia vastustamassa ensimmäisenä jonossa. Olen nyt yli kolme viikkoa syönyt joka päivä tunnollisesti Piimax-C-tabletteja, eikä siitä ole ilmeisesti ainakaan haittaa ollut ;-)

Lisäksi ostin apteekista pari sellaista käsivoidetta, joita voin laittaa hanskojen kanssa yöksi hauduttamaan käsiäni pehmeämmiksi ja kynsinauhaöljy on koko ajan sohvan selkänojalla, josta sitä on helppoa laittaa joka kerta kun istuu sohvalle katsomaan televisiota tms. 

Olen lisännyt suosikkeihini pelkkiä kynsiaiheisia blogeja ainakin toistakymmentä, sekä erikseen vielä sellaisia nettikauppoja, joista löytyy sekä lakkoja että muita tarvikkeita edullisemmin kuin Suomesta.

Lisäksi olen tehnyt vaikka kuinka ostoksia kynsitarvike-kirppikseltä, joista olen enemmän kuin iloinen. Tuntuu etten ole ihan kaikkea hankkinut ainakaan kalleimmalla tavalla. Nyt alkaa tarvikevarasto olla sellaisessa ”perusvarasto”-vaiheessa, että saan lähes mitä tahansa harjoiteltua näillä tarvikkeilla.

Voi sitä iloa ja riemua, kun viimein sain odottamani viimeisen paketin buy-in-coins:sta. Lähetyksen jossa olivat tilaamani tikut, ja pääsin tikuttamaan malleja kaikista hankkimistani lakoista.






7 kommenttia:

  1. Ooo, tuore kynsibloggaaja! :D Täällä huutelee vasta kynsijuttuihin hurahtanut, haha. Sait musta juuri lukijan ja aktiivisen kommentoijan, minä oon Jonna tervevaan :D

    Jännä jäädä seurailemaan miten teikäläinen kehittyy. Itekin oon ajatellut kirjoittelemaan enemmän lakoista ja sen sellaisista (sellaiseen maallikkotyyliin, en tiedä näistä jutuista mitään), joten jos sua kiinnostaa niin toivotan sut oikein tervetulleeksi mun blogiin! http://not-another-mannequin.blogspot.fi/ Terveisin Jonna. <3

    VastaaPoista
  2. Jippii, ensimmäinen jäsen. Ihanaa. Vasta kuukausi sitten minäkin hurahdin, ja nyt se on ollut tosiaan menoa :-D
    Tottakai käyn sinunkin blogiasi katsomassa - vuoroin vieraissa ...

    VastaaPoista
  3. Jäänkin seuraamaan, mitä tästä seuraa ;-)
    Kiva kun olit käynyt kurkkimassa tekeleitäni.
    Onko joku lakkamerkki noussut sulla tän innostuksen myötä ylitse muiden?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tämänhetkinen tilanne taitaa olla sellainen, että China Glaze johtaa, KIKO taitaa olla kakkosena, ja OPI ilmeisesti kolmosena, loput on sitten "sillisalaattia" eli muutama lakka merkiltä jos toiseltakin.
      Listana voin ne laittaa varmaan lähiaikoina, mutta niiden kuvaamiseen menee "pieni ikuisuus" - se kun vaatii sekin vielä harjoitusta, että ne on edes sinnepäin julkaisukelpoisia kuvia. ;-)

      Poista
  4. Vaikuttaa mielenkiintoiselta tämä sun blogi, joten saat uuden lukijan (kohta).
    Ihan hulluna oot kyllä noita lakkoja ehtinyt kuukaudessa hamsteroimaan. :D
    Itsekin geelikynsistä luopunut ja nykyään geelilakkaksella pidän kynnet pitkänä, kun omat ei kestä mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva, katsotaan miten kauan mun hermo kestää ilman rakennekynsiä kun tää on aika tuskaa näiden nysien kanssa...

      Poista
  5. Lohduttavaa kuulla, etta muutkin voi hurahtaa kertalaakista ihan taysilla. :)

    VastaaPoista