perjantai 15. marraskuuta 2013

Essie talvikokoelma

Onneksi tänään tuli sadepäivän iloksi kiva paketti postissa - Essien talvikokoelma. 

Eilen kun kävimme M:n ja J:n kanssa isää tervehtimässä, niin M sanoi että "kylläpä sulla on tylsä lakka, et sitten ole yhtään viitsinyt panostaa"         (*huoh*) Lasten suusta...

Minä kun tykkäsin siitä - Essien Bikini So Teeny ja siniset ruusu decalit - ei ollut yhtään huono mun omasta mielestä. Oli ihan kivaa vaihtelua niihin glitteripläjäyksiin, jotka kaikki epäonnistuivat enemmän tai vähemmän. 

Tässä kuitenkin mun uudet:  Essie 2013 talvi




Monet on jo blogeissaan ehtineet nämä esitellä niin perusteellisesti swatcheineen, että ajattelin sen jättää väliin. 

Ensimmäisenä kynsille pääsi Sable Collar, jota kuvailtiin "harmahtavan rusinaiseksi jossa on shimmeriä", mikä oli minun mielestäni ihana kuvaus. Tällä hetkellä olen täysin poissa omalta mukavuusalueeltani tummien värien kanssa, mutta totutellaan...


Ajattelin sitten samalla harjoitella vähän lisää tuota leimaamista - sekään kun ei ole ihan niin yksinkertaista kuin miltä se näyttää. Holo- ja hiekkalakat ovat minun suuri ihastukseni, joten siis leimaukseen sai tällä kertaa valikoitua  Color Club Fashion Addict, joka ei näytä valokuvissa ollenkaan niin kauniilta kuin luonnossa, koska kuvaamaan ei nyt onnistu auringossa. Harmi, sillä omasta mielestäni tämä yhdistelmä toimii harvinaisen hyvin. 
Epämukavaa tässä lakassa oli minun mielestäni myös se, että se oli ikävä levitettävä, ihan kuin kiisseliä, paksua ja hankalasti hallittavaa. Lisähaasteen asiaan toi se, että näissäkin lakoissa on kaikissa se kapeampi suti, josta minäkään en erityisemmin pidä. 
Olisin erittäin iloinen, jos niitä parempia voisi ostaa jostain vaikka ihan itse, jos sellaista ei voi kaikkiin lakkapulloihin valmiiksi laittaa, mutta valitettavasti minulla ei ole tietoa mistä niitä saisi. Jos sinulla on, niin kerro ihmeessä!


Tässä vielä ilman pikakuivattajaa. 
Tässäkin vielä ilman pikakuivattajaa
Tässä lisätty pikakuivattaja - huomaatteko te eron? 


Olisi todella ihanaa, jos tuon holon saisi näkymään kuvissa samoin kuin luonnossa. 

Tästä lakkauksesta pidän itse tosi paljon, saa nähdä maltanko ottaa tätä pois ennen kuin on kärkikulumaa tms. 

4 kommenttia:

  1. Oi miten nätit kynnet :) ja tuo lakka, todella syksyinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, näistä tykkäsin itsekin kovasti. Toi hololakkaleimaus sopi tuohon mielestäni mainiosti.

      Poista
  2. Oi oi oi, noista lehti kynsistä tykkään kyllä kovasti, go äiti!

    VastaaPoista