tiistai 5. marraskuuta 2013

Aina ei voi voittaa - ei ees joka kerta :-(

Luin Pitkät Kynnet - blogista ihan älyttömän hyvän tuton siitä, miten saa leimauksen onnistumaan, ja siitä innostuneena ajattelin, että esittelen teille vähän omaa välineistöäni. 


Mulla on yksi XL-laatta; DRK-C, jonka olen ostanut CesarShopista, siitä en saanut kuvaa onnistumaan tällä kertaa, joten se kuva puuttuu toistaiseksi. 


Tässä on kuva mun ekoista leimauslakoista: 



Nämä ovat siis KONADin erikoislakkoja leimaamiseen, joiden pitäisi varmasti toimia. Kuten näkyy, en ole niitä juurikaan vielä testannut


Ja tässä kuva mun BM-leimauslaatoista: 





sarja BM-201-225  sekä BM 301-325  ja sitten vielä nimettömät laatat,  vielä pakkauksesta olevasta näkee että se on tilaajalahja Adeninalta :-) 


Ja sitten vielä tietenkin stampperit, olkaa hyvä:





Hyvinä leimaajina ovat minulla toimineet myös Color Clubin Hololakat, niistä on tullut kivoja leimoja varsinkin cremelakan päälle.   Kaikkia sellaisia lakkoja, jotka ovat runsaspigmenttisiä voi testata leimaamiseen. Ohuet lakat eivät juurikaan toimi leimatessa, vaikka muuten olisivatkin hyvälaatuisia. 



Ja TADAA:

Mä arvostan ihan suunnattomasti esim. Pitkät Kynnet - kirjoittajaa, Better Nail Day -kirjoittajaa ja muita sellaisia, joitten blogi on upea, hienosti kirjoitettu ja täydellisin kuvin varustettu. Mun todellisuus on kuitenkin toisenlainen.  Epäonnistuneita lakkauksia, huonosti osuneita kuvioita, sopimattomia värejä, katkenneita kynsiä jne. Tässä teille todistetta ;-) 

Se helkutin kuva oli liian pieni - kynsien päistä jäi osa kuviota pois, värit ja kuvio eivät näyttäneet yhtään hyvältä ja kaikenkaikkiaan tulos oli jotain ihan muuta kuin mitä ajattelin aloittaessani. Niinpä nämä lakkaukset eivät ehtineet kuivua kynsilläni edes loppuun asti, enkä viitsinyt tuhlata näihin edes pikakuivattavaa tai päällyslakkaa : 


Käytetyt tuotteet: The Knight - aluslakka, Color Club Babe, sekä KONAD-leimauslakka, jokin nimetön kuvalaatta.


PS. Laittakaa ihmeessä niitä postaustoiveita tuonne kommentteihin ja kyselkää, jos haluatte jotain tietää. Vastailen sitten aina sitä mukaa kun osaan/tiedän :-)










5 kommenttia:

  1. Tiiätkös, siks mä pidän sun blogista, koska se ei tuu oleen täynnä täydellisiä lakkauksia ja muita :D Nimenomaan siks! Pystyy jotenkin samaistumaan ja on kiva nähä kehittymistä. Joten älä huoli, vaikka kuvat ois huonoja tai lakat pilalla, just sellasta lukijat joskus tahtoo nähdä. Kun ei mennyt ihan elokuvissa, u know? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit. Kehittymistä odotellessa ;-)

      Poista
  2. Mä tykkään just Sissin (Better Nail Day) tyylisistä blogeista, mutta myös sellaisista, joissa on vähän sellainen kokeileva meininki, eikä koko sivu ole täynnä mainoksia, yhteistyölinkkejä jne. I
    Mulle itselle blogi on vain tän kivan harrastuksen jatkumo, eikä kaikki lakkaukset aina päädy mun blogiin.

    VastaaPoista
  3. Sitähän tämä on minullekin - vähän kuin arkisto siitä, mitä mä olen tehnyt - ja ehkä joskus sitten huomaa jopa sen, onko jotain kehitystä tapahtunut - ja mihin suuntaan on menty. Kiva kun kävit :-)

    VastaaPoista
  4. Kiva, että oot pitänyt mun tutosta. Mul tulee kans aina sama ongelma noissa leimauksissa, ettei ne Konadin kokokynnen kuvuot riitä mun kynsiin. Suosittelen ostamaan CeasarShopilta DRK-A laatan, jossa tosi kivoja ja isompia kooltaan olevia kokokynnen kuvioita. Yks kikka on kans teipillä rajata joku alue kynnestä pois ja leimata jäljelle jäänyt ja ottaa teippi pois ja koristella loppu jotenkin toisin (yks esim on sen leimaamistuton alhaalla olevissa kuvissa ne lilat kynnet) Mut muutenhan toi kuvio on tosi hyvin tullu kynnelle ja oot onnistunu saamaan punasella kauniin kuvion, ku ite en noil värikkäil jotenki ikin onnistu niin pysyttelen valkoses ja mustas:D

    VastaaPoista