lauantai 9. marraskuuta 2013

Tampere ja Ideapark

Meillä oli eilen todella mukava päivä, kun kävimme Tampereella ja Ideaparkissa. 
Jostain kumman syystä meillä on harvoin aikaa kolmestaan lasten kanssa (koska aikuisia), 
käydä missään keskenämme "hulluttelemassa"


Menimme Ideaparkkiin (koska kotimatkalla) ja syödäkin pitää kun koko päivän retki. Siellä oli myös kaksi sellaista liikettä, joissa nuorimmaiseni halusi käydä ennen kuin lähtee sinne Ylläkselle, ja sinne pitää joka tapauksessa hankkia jotain vaatteita ennen lähtöä. Siis sellaiset liikkeet tutkittavaksi, joita ei löydy täältä Turusta - eikä varsinkaan Ylläkseltä. Varsinkin vaatteita kun on kivampi ostaa kun niitä pääsee kokeilemaan. 

No, tämä nuorimmaiseni osti jälleen minulle kaksi kynsilakkaa - en ostanut siis itse - sitähän ei lasketa,  joten näistä siis ostin vain tuon sormuksen. Se nyt vaan huusi minua niin kovasti siellä kaupassa - mun oli ihan PAKKO. 


Mä jo niin näen sen idean, kun käytän tuota sammakkoa siinä pikkujoulukuvassa, jonka ajattelin iloksenne tehdä. Nuo kaksi Dependiä siis sain tyttäreltäni. 


Tähän seuraavaan sitten sorruin ihan itse. Yritin kyllä olla kovin ostamatta yhtään mitään, mutta tämä ei ole kovin paha - eihän? 






Tässä siis kaikki minun tekemäni ostokset Ideaparkista. Hyvä minä. Toisaalta ostamattomuutta helpotti se, että sain ennen lähtöä paketin jossa oli Jesse's Girl-lakkoja sekä L.A.Girls-paketin, jossa oli koko 3D-kokoelma. :-D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti