perjantai 20. joulukuuta 2013

Lakkarakkautta

Harmi, että ei ole videointimahdollisuutta. Teillä, rakkaat lukijat, pidentyis elämä huomattavasti kun näkisitte miten mummoikäinen ihminen " menee sekaisin" saadessaan kynsilakkapaketin josta paljastuu....

OPI - My Favourite Ornament ja tavan markettilakka, MAVALA - London. 

Ne nyt vaan ON niin täydellisen ihania joululakkoja. Ja mulle tuli aivan välitön hetimullenämäkynsillenyt -fiilis. 

Ei ehtinyt syödä - eikä mitään muutakaan kotiin päästyä, kun piti ottaa vanhat lakat pois aivan salamannopeasti ja sitten aloittaa lakkaaminen näillä ihanuuksilla. 

Minulle tämä Mavalan London on aivan täydellinen punainen. Mun ihonväriin juuri sopiva, jotta ei näytä kädet likaiselta, niin kuin niitä ei olisi ikinä pesty. 
Lakka on mukava lakattava, mun mielestä jopa yhdellä kerroksella riittävän peittävä. 
O-ou, ei uskoisi,  laitoin kuitenkin kaksi kerrosta

OPI on tuttua OPI-laatua. Ihana kynsillä ja mä nyt vaan rakastan sekä tekstuuria että väriä. Aivan täydellistä ihanuutta. 

Nyt vaan mietin, että pitäiskö laittaa vielä jotain koristeita, vai nauttisko näistä ihan tällaisenaan. Harvoin sitä on tullut näin kovasti innostuttua pitkään aikaan mistään lakasta. 
Enemmänkin ne ovat olleet sellaisia - ihan kiva - tykkään joo - tyyppisiä :-) 


Katsokaa nyt tekin - eikö ole ihania???
Olen pahoillani, ettei kuvia ole enempää, mutta koristelut jäivät tekemättä, ja kamera ei suostunut yhteistyöhön...Toivotaan että seuraavista saan enemmän kuvia :-) 


Täten myös ilmoitan, että jään blogitauolle ainakin uuteen vuoteen asti, joten oikein hyvää ja mielenne mukaista joulua, sekä onnellista tulevaa vuotta. Toivottavasti tapaamme vielä silloinkin <3

7 kommenttia:

  1. Kyllahan se London ihan hyvalta nayttaa. Ihanaa Joulua sinne! Nahdaan ensi vuonna! : )

    VastaaPoista
  2. Nähdään :-) Viettäkää oikein ihana joulu tekin.

    VastaaPoista
  3. London on ihana, harmi vaan että pullo on niin surkean pieni. :/
    Essien snap happy on aika lähelle saman värinen.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, mä tykkään tuollaisista "puhtaan" punaisista sävyistä :-)

      Poista
  4. ARGH, oon yrittänyt kommentoida jo neljä kertaa ja blogger valittaa virhettä :D joko tää tulis perille...

    Tuo opi on sävyltään tosi kaunis. Oon etsinyt ton kaltaista lakkaa jo hetken, mutta nyt ei kukkaro salli sen hankkimista, nyyh...

    Mavalan london on ollut jo pitkään mun suosikkilistalla :-) täydellinen punanen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES, tuli perille :-)

      Nää on munkin mielestä tosi ihania. Kauan mäkin tuota OPIa kuolasin, ja nyt se on mun <3

      Poista